Blog

Het geheim van een compliment

Thank you for your attention
Thank you for your attention

Het geheim van een compliment

Vandaag is het een mooie dag om eens stil te staan bij de dingen die goed gaan.
Een blijk van waardering naar je partner, familie of een compliment...

Read more

Heb jij al een plan van aandacht voor je relaties?

  [caption id="attachment_2208" align="alignnone" width="5249"]Plan van Aandacht Plan van Aandacht![/caption]

Heb jij al een plan van aandacht voor je relaties?

De wereld is veranderd, dus je klant ook. De wereld digitaliseert, snel, héél snel. Een innovatieve technologische storm die de maatschappij en het bedrijfsleven verandert. Kijk nu bijvoorbeeld naar het...
Read more

Wist je dat 80% van de tevreden klanten morgen opstapt?

[caption id="attachment_2201" align="alignnone" width="1000"]Foetsie, weg klant! Foetsie, weg klant![/caption]   Wist je dat 80% van de tevreden klanten morgen opstapt? Welke rol speelt klanttevredenheid? Klantloyaliteit? Een tevreden klant is niet per definitie loyaal. Zeer tevreden klanten wel, dat maakt een groot verschil. Harvard Business Review heeft hier onderzoek naar gedaan....
Read more