Hoe werken wij
Wij leveren persoonlijke aandacht
Wij leveren geen generieke aandacht maar persoonlijke aandacht. Wij ondersteunen die persoonlijke aandacht met een aandachtsgeschenk een persoonlijke brief op het juiste aandachtsmoment die gaat over de groei en bloei van jullie samenwerking.
Dit doen we graag voor je relaties, leveranciers, medewerkers de stakeholders. Medewerkers, het kloppende hart van je bedrijf je “human capital”. Aandacht aan je medewerkers levert niet alleen een glimlach maar vooral rendement op, niet geheel onbelangrijk. Een medewerker die niet op een uurtje meer werken kijkt en een klant die je de opdracht graag gunt.
Even relatiegericht denken… Samen met jou gaan wij in alle realiteit kijken naar de toekomst. Waar staat je organisatie nu? Waar wil je met je relatie staan op korte, midden en lange termijn. Welke doelen wil je bereiken en welke activiteiten zullen daarvoor zorgen op als het gaat om klanttevredenheid en loyaliteit. Deze activiteiten kunnen natuurlijk geïntegreerd worden in de huidige sales en/of communicatiecampagne en daarmee bijdragen aan de toekomstige resultaten.
Loyale klanten leveren het meeste op!
De meeste organisaties zijn sterk afhankelijk van ‘loyale’ klanten die goed zijn voor het merendeel van de omzet.
De kosten die gepaard gaan met het behoud van loyale klanten zijn vaak veel lager dan de kosten die gemaakt worden om nieuwe klanten te werven. Gerichte focus op deze waardevolle klanten is dus van essentieel belang!