Wie zijn wij

Wie zijn wij

Wie zijn wij?

Geen tovenaars want wij kunnen niet toveren, maar een beetje magie hebben we wel. Wij leveren sympathie met aandacht, het goede gevoel bij je relatie. Immers, zij willen erkenning en waardering naast het vertrouwen wat jullie elkaar geven.

Wie ben ik?

Ik ben Larissa Brouwer-Hebing en heb destijds voor een aantal bedrijven gewerkt als communicatie- en marketingmanager. In de afgelopen 10 jaren zag ik de wereld steeds meer digitaal worden en is online communiceren een gewoonte geworden.  Het persoonlijke contact zag ik verminderen terwijl een samenwerking juist bestaat uit vertrouwen en loyaliteit waardoor mensen elkaar het samenwerken en de opdracht gunnen. Als deze feiten nu werkelijk zijn, dan moet  “persoonlijke aandacht” toch een bouwsteen zijn voor de toekomst? Op die dag besloot ik Meesters in Aandacht op te richten.

We hebben een denktank die ziet dat de wereld veranderd is en met aandacht het verschil weet te maken. Met een nauwkeurigheid van een Zwitsers uurwerk hebben we een backoffice die feilloos de aandacht geeft aan onze klanten en met name aan de relaties van de klanten. We bedenken en creëren zelf alle aandachtsmomenten. De brieven of kaarten die de aandachtsgeschenken begeleiden schrijven we op maat uit naam van onze klant. 

Alles wordt met zorg en liefde feestelijk ingepakt en bezorgt bij de relatie, bijvoorbeeld op de verjaardag uit naam van onze opdrachtgever. Waardevol en dankbaar om te doen want zo hebben twee mensen zo maar even een persoonlijk contactmoment met elkaar naast het “zaken doen”.  Met persoonlijke aandacht ontzorgen wij het management.

Aandacht voor klantloyaliteit

Meesters in Aandacht is een dienstverlenend bedrijf die aandacht levert in optima forma en zich richt op klantloyaliteit in het klein bedrijf, het mkb, de corporate en de grote organisaties. Wij willen dat ieder bedrijf (groot én klein in aantallen of omzet) van dit effect van aandacht geven kan profiteren.

Wij geloven in samenwerken en verbindingen maken zodat we kennis en informatie kunnen delen. Verrijking ten dienste van de business biedt dan legio mogelijkheden. Het verbeteren van de prestaties staat centraal CPM (Corporate Performance Management). Hierbij zijn zakelijke doelen als klantbehoud, klantgroei en het verbeteren van rendement (en natuurlijk het meten hiervan) het uitgangspunt.