Wij zijn niet voor niets Meesters in Aandacht, wat tevens inhoudt dat wij ook voor persoonlijke- en individuele begeleiding en coaching van een accountmanager kunnen zorgen. Persoonlijke coaching en begeleiding, die zo belangrijk is om de accountmanager meer bewust te laten worden van het feit, dat zijn klant hem zoveel informatie kan geven.
Wie zijn de DMU’s van een organisatie? Wat beweegt deze persoon op relationeel niveau? Alleen wanneer we deze kennis hebben kan er aandacht gegeven worden. Hoe verbetert u het contact en resultaat van uw klant?
Elke accountmanager krijgt een persoonlijke hofmeester en samen gaan we data verrijken en borgen deze in een CRM. Door middel van de verkregen data gaan we oprecht aandacht geven. Maandelijks koppelen we de resultaten terug en bespreken we de doelstellingen.
De vergaarde kennis zal er voor zorgen, dat met het geven van de juiste aandacht uw relaties voor een langere tijd succesvol aan u gebonden zullen zijn. Een betere en langere relatie gebaseerd op vertrouwen.